12.02.2010

PLADEVENNERNE RADIO EPISODE #1




Endelig! Endelig fik vi lavet vores første radio udsendelse, med en masse af vores ynglingsnumre, og hvad vi ellers går og finder for tiden. Du kan lytte til det her inde på siden mens du er på arbejde, eller du kan hente det ned så du kan høre det på din ipod. Der er en lille smule snak indover, og vi fik lidt øl indenbors undervejs, men det kan forhåbentlig kun mærkes på den gode måde! Vi er stolte over at kunne præsenterer "Pladevennerne Radio Episode #1" -VÆRSGO!






Her er også lidt dejlige billeder fra vores aften!


4 kommentarer:

  1. "Årh, jeg er SÅ FUCKING glad for at der' nogen, der gider lytte til det her lort, og, og, og ved I hvad?! Hvis jeg nogensinde.... Aaaargh, kunne fortælle jer hvor meget jeg bare elsker Jer mand, så ville jeg bare... så jeg ville bare, så tror jeg' jeg ville sige det i næste program" " Årh, vil I ikke bare blive her?!"
    Toughen up, sugarspice!! Det er skide godt, fandme lækkert, like honey; - men en sund og sleazy indsprøjtning med noget pussylickin' oven i alle de klistrede, velmenende kærlighedserklæringer.
    Dope musik, svedigt som altid!
    Line

    SvarSlet
  2. Hej I pladefolk
    Jeg har nu fundet jer her, men kan ikke finde en mail til jer nogen steder...???
    - vil nemlig høre om I ikke har lyst til at spille til en festival den 18.-20.juni på Nørrebro.
    Festivalen hedder Urban Explosion og kommer til at løbe af stablen på det tidl. DSB-areal mellem Ydre Nørrebro og Mjølnerparken.
    Giv rigtig gerne lyd, hvis det virker som noget I kunne tænke jer.
    Min mail er: mie@miehm.dk
    Tjek og fin fin blog i øvrig :)

    SvarSlet
  3. Kan I ikke smide en spilleliste op til hvert afsnit. Go radio forresten!!

    SvarSlet
  4. Hey Pladevenner og tak for go radio. Det hjælper virkelig i en kedelig studie hverdag..
    Jeg kunne også virkelig godt tænke mig spillelisten for Radio Episode #1, specielt de første 2 numre (Streetmachine? og En Melodi?)

    SvarSlet