14.03.2012

PLADEVENNERNE RADIO #26


DJ Spatflab, Dj Bobbo Marokko & Kong FO0ou i radioen i mandags.. Dansker episode - en optakt til "den store" på Lørdag d. 17.




TRACKLIST:

Poul - Weekend
Lone Kellerman - Øjenbrynene
Gnags - Ulvetid
Wendy Rene - Give dig hvad jeg har
Juanita Rogers - Teenagers breve af løfter  
Janice Christian - Bare en dårlig ting
Freddie Hughes - Naturlig mand
Charles Brimmer - Hr. Tåredråbe
Knight Brothers - Jeg vil aldrig nedleve det
George McGregor & The Bronzettes - Fristelse er svære at bekæmpe
King Floyd - Tænk på det
Harry Ray - Rid din pony
Vikki Styles - Tårene vil ikke stoppe med at falde
Eddie Holman - Jeg elsker dig
The Webs - Det er så hårdt at bryde en vane
Nina  Simone - Min vej
The Caesars - Pige jeg misser dig
Birgitte Lystager - Venter på et vink
Splask - Farvel farvel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar